2012′nin En İyi Sosyal Medya Kampanyaları-(Heineken)

Pazarlama kampanyalarında havuç kullanmak tüketiciyi ikna edebilmek için uygulanan temel yöntemlerden. Ancak Heineken’in bu yıl uyguladığı balon kampanyası, sıradan “Bizi Facebook’ta beğen, indirimi kap” fikrinin ötesine geçen bir proje.

Brezilya hayran sayfasında gerçekleştirilen kampanyada şirket, hayranlarından her “like” için ofislerinde bir balon şişirmeyi vaat etti. Bu sayede en güzel interaktif kampanya örneklerinden birini gerçekleştiren Heineken, kullanıcı isimlerini de çektiği videolarda dile getirerek markayı da ön plana çıkarmış oldu.

Heineken kampanya sonunda binlerce yeni hayran kazanırken, marka bilinirliğine önemli bir katkı sağladı.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s