2012′nin En İyi Sosyal Medya Kampanyaları-(Heinz)

Görsel

Heinz

Ketçap ve mayonez gibi hızlı tüketim ürünleri markası Heinz, lansmanlardaki başarısıyla biliniyor. Yeni ürünü Five Beanz’in tanıtımı için Facebook’ta bir kişilik sınavı uygulaması hazırlayan Heinz, kullanıcıların kendi karakterlerine uygun fasulyeleri belirlemesini sağladı.

Heinz aynı zamanda insanların kampanyaya katılmasını ve uygulamayı paylaşmalarını sağlamak için her saat başı beş kişi seçerek kişiselleştirilmiş fasulye maskotlarını hediye olarak gönderdi. Ayrıca hayranların yeni ürünü deneyebilmeleri için Facebook aracılığıyla kuponlar sunuldu.

İki hafta süren kampanyadan çıkan sonuçlar dikkate değer. 22 binden fazla kullanıcı kampanyaya katılırken, 10 binden fazla kişi uygulamayı paylaştı. Kampanya 10.8 milyon kişiye ulaşırken, Heinz 30 bin yeni hayran kazandı.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s