2012′nin En İyi Sosyal Medya Kampanyaları -(NİKE)

Görsel

Nike at the Olympics

Bu yıl uyguladığı gerilla pazarlama taktikleriyle adından söz ettiren Nike, Londra Olimpiyatları’nda uyguladığı billboard çalışmasıyla organizasyonun resmi sponsoru Adidas’ı gölgede bırakmayı başardı.

Ünlü atletler yerine sıradan sporcuları ön plana çıkaran Nike, bu duruşunu şehrin dört bir yanına yerleştirdiği #findgreatness hashtagi yer alan görsellerle destekledi. Sonuç ise oldukça etkileyici. Socialbakers CheerMeter verilerine göre 27 Temmuz ila 2 Ağustos tarihleri arasında Olimpiyat ile Nike’ı ilişkilendiren 16 binden fazla tweet gönderilirken, Adidas 9,295 tweette kaldı.

Kampanya sonrası yeni takipçi sonuçları: Nike 166,718. Adidas 80,761

kaynak: Sosyalmedya.co

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s