2012′nin En İyi Sosyal Medya Kampanyaları-(TNT)

TNT Belçika’nın Flemish kentinde yaptığı mükemmel reklam çalışmasını yansıtan reklam filmi, bu yılın en çok paylaşılan ve beğenilen viral projelerinden biriydi.

“Heyecan bizim işimiz” tarzı sloganıyla sonlanan ve izlenme sayısı 40 milyona yaklaşan videoyu fazla anlatmaya gerek yok.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s